Na začátek je zapotřebí říct, že přijít se skutečně kreativním, relevantním a kvalitním textem není nic jednoduchého. Pokud si nejste jistí v kramflecích, vždy je nejlepší volbou najmout si copywritera, který práci udělá za vás. Nejen, že ušetříte svůj čas, ale hlavně budete mít po ruce někoho, kdo skutečně ví, co dělá. S obsahem úzce souvisí tzv. on-page faktory.
Co to je?
On-page faktory jsou aktivity, které provádíte přímo na webu a můžete je snadno ovlivnit, upravit nebo smazat. Řadí se mezi ně velké množství činností, které byste neměli ignorovat a které jsou velmi důležité pro správné fungování stránky a efektivní lákání nových čtenářů/návštěvníků. Zkušená SEO firma, firma na SEO vám pomůže na nic nezapomenout a zvolit nejlepší čas i formu pro publikaci obsahu, který potěší a zároveň přinese něco nového.
HTML kód
O klíčových slovech se nebudeme ani zmiňovat, protože se o nich mluví všude. Hodně lidí ale zapomíná na validní HTML kód. Ten potřebujete, aby robot Googlu nebo jiného vyhledávače mohly zaindexovat. Jak si vedete zjistíte velmi snadno díky HTML validátoru.
Alternativní text
Velmi důležité jsou i netextové elementy webu, bez kterých se jednoduše neobejdete. Klasickým příkladem jsou obrázky, ke kterým je ideální vytvořit alternativní popisek (tzv. ALT). Jde o způsob, jak robotovi říct, co se na obrázku nachází. A to mu usnadní zařazení tématu a zhodnocení, zda jste vhodným výsledkem pro uživatele.
Struktura
Na strukturu byste si měli dávat pozor a rozdělovat vše podle kategorií, tagů a striktně používat nadpisy. H1 je základ a poté následujte s H2, H3 atd. podle složitosti a délce článku. Délka je dalším aspektem, na který myslet. Zde myslete především na to, že lidé skrolují očima a většina z nich přímo nečte. Je proto důležité obsah správně rozdělit, upozornit na důležité zvýrazněním a netvořit příliš dlouhé články. Toto platí i u popisků produktů.